2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı GANO ile Yatay Geçiş Sonuçları
AÇIKLAMALAR
- 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) uyarınca liste açık olarak yayımlanmamaktadır.
- Kesin Kayıt Hakkı Kazanmış (ASİL) Öğrenciler, halen öğrencisi oldukları üniversiteden “Yatay Geçişine Engel Bir Durum Olmadığına Dair Belge” alarak Üniversitemize ibraz etmek zorundadırlar.
- Kesin Kayıt Hakkı Kazanmış (ASİL) Öğrencilerin Kayıt Tarihleri aşağıda belirtilmiştir. Kesin Kayıt hakkı kazanan aday Kayıt Tarihinde kaydını yaptırmadığı takdirde kayıt hakkını kaybedecek, hiçbir hak iddia edemeyecektir.
- Kesin Kayıt Hakkı Kazanmış (ASİL) öğrenciler kesin kayıt için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına Şahsen başvuru yapılması gerekmektedir. Bilgi ve belgeler tarafımızca kontrol edilecektir. Bilgi ve belgelerinde eksik olmayan adayların kesin kayıt onayları tarafımızca verilecektir. Eksik belgesi olan adayların kayıtları onaylanmayacak ve kayıt hakkını kaybedecek, hiçbir hak iddia edemeyecektir.
ASİL ADAY KAYIT TARİHLERİ: 08-10 Eylül 2025
YEDEK ADAY KAYIT TARİHLERİ: 12-15 Eylül 2025
Kayıt Adresi: Kayseri Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Önemli Not: Yatay Geçiş Sıralama Puanı, öğrencilerimizin Merkezi Yerleştirme Puanının 100’lük sistemdeki karşılığının %40’ı ile not ortalamasının (GANO) 100’lük sistemdeki karşılığının %60'ı hesaplanarak bulunmuştur.
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı GANO ile Yatay Geçiş Sonuçları için TIKLAYINIZ.
KESİN KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER (İSTENİLEN BELGELER)
(Belgeler Şahsen Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına Teslim Edilecektir.)
- Bir adet vesikalık fotoğraf (Vesikalık fotoğrafınızı mektup zarfı içine koyunuz ve zarfın üzerine T.C Kimlik Numaranızı, Adınızı ve Soyadınızı yazınız.)
- Onaylı Not Çizelgesi-Transkript (Elektronik İmzalı ve/veya Islak İmzalı) / (İntibak İşlemlerinde kullanılacak kayıtta teslim edilmeyecek.)
- Öğrencisi olduğunuz kurumdan aldığınız derslerin onaylı içerikleri (Halen kayıtlı olduğunuz Üniversitenin Web sitesinden alınan çıktı) / (İntibak İşlemlerinde kullanılacak kayıtta teslim edilmeyecek.)
- Öğrencisi olduğunuz kurumdan alacağınız onaylı eğitim-öğretim planı (Halen kayıtlı olduğunuz Üniversitenin Web sitesinden alınan çıktı) / (İntibak İşlemlerinde kullanılacak kayıtta teslim edilmeyecek.)
- 2024-2025 Eğitim Öğretim yılı Bahar döneminde %10’luk başarı dilimine girdiğinizi gösterir onaylı belge (Bu belge sadece ikinci öğretimde okumakta olup Üniversitemiz Normal Öğretim programlarına başvuran adaylardan istenmektedir.)
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi İntibak (Ders Saydırma) İşlemleri
DERS SAYDIRMA (İNTİBAK) İŞLEMİ NEDİR?
Daha önceden bir yükseköğretim kurumunda kayıtlıyken başarılı olduğunuz ders/derslerden ya da yatay geçiş, dikey geçiş, yaz okulu, özel öğrenci, farabi, erasmus vs değişim programlarından almış ya da geçmiş olduğunuz dersleri şimdiki okuyacağınız bölümünüzdeki derslere saydırarak o derslerden muaf olmak için yapılan işlemdir.
DERS SAYDIRMA (İNTİBAK) NE ZAMAN YAPILIR?
Kayseri Üniversitesi Ön lisans ve Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği ‘nin 9. Maddesi "
Daha önce kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumundan almış ve başarmış olduğu derslerden muaf olmak isteyen öğrencilerin ders kayıt tarihinden itibaren on eğitim-öğretim günü içinde ilgili birime muafiyet için başvurması gerekir." hükmüne istinaden öğrenciler
8 Eylül 2025 Saat:10:00'dan-19 Eylül 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar intibak başvurusu yapabileceklerdir. İntibak başvurusu öğrenci bilgi sistemi (
sis.kayseri.edu.tr) üzerinden yapılacaktır.
ÖNEMLİ: Ders Saydırma (İntibak) işlemi Üniversite kayıt işleminden sonra 1 kere yapıldığından bu işlemi yaptırmayan öğrenciler intibak haklarından vazgeçmiş sayılırlar. Komisyon tarafından yapılan intibak işlemi sonunda öğrenciler ortaya çıkan intibak raporuna göre muafiyet alamadıkları dersleri almak ve başarılı olmak zorundadır.
21 Temmuz 2025 Pazartesi