2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıt Döneminde Öğrencilerin Yapması Gereken İşlemler
Üniversitemiz 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Güz dönemi ders kayıtları 08-16 Eylül 2025 tarihleri arasında yapılacaktır.
2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı Güz döneminde mazeret kayıtları yapılmayacaktır.
Öğrencilerimizin ilan edilen tarih aralığında ders kayıtlarını yapmaları zorunludur.
Sadece ders kayıt haftasında ders kaydını tamamlayan öğrenciler için 17-19 Eylül 2025 tarihlerinde Ders Ekleme veya Ders Silme işlemi yapılabilecektir.
Ders Saydırma (İntibak) işlemi yaptıracak öğrenciler, ders kaydı yapmadan önce öğrenci bilgi sistemi üzerinden intibak başvuru yapacaklardır. Kimler intibak başvurusu yapabilir? Öğrenmek için TIKLAYINIZ.
- Öğrencilerimizin sis.kayseri.edu.tr/oibs/std/login.aspx adresinden ders kayıt servisini kullanarak derslerini seçmeleri ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.
- Onaya gönderilen ders kayıtları, danışmanca onaylaması ile birlikte ders kayıt işlemi gerçekleşmiş olacaktır.
- “Ders Kayıt Sistemi”ne nasıl girileceği ve nasıl kullanılacağı ile alakalı dosya için TIKLAYINIZ.
- Ders kayıt dönemi tarih aralığı dışında ders kaydı yaptırılamayacaktır. (Mazeret ders kaydı olmayacaktır. Sadece ders ekleme ve silme yapılabilecektir.) Öğrencilerin mağdur olmamaları için ders kayıt işlemlerini zamanında bitirmeleri gerekmektedir.
- Öğrencilerimiz; vaktinde ders kaydı yaptırmadıkları takdirde, ilgili dönemde hiçbir öğrencilik hakkından faydalanamazlar.
- Öğrencilerimiz, Katkı Payı / Öğrenim Ücretleri ödemelerini, T.C. Kimlik Numarası yazılan alana Öğrenci Numarasını yazarak, Türkiye’nin her yerindeki Halk Bankası şubelerinden, Halk Bankası İnternet Bankacılığı ve Halkbank ATM'lerini kullanarak yapabilirler.
KATKI PAYLARI / ÖĞRENİM ÜCRETLERİ İÇİN TIKLAYINIZ.
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvim için TIKLAYINIZ.
05 Eylül 2025 Cuma